Все про ергономіку виставкового стенду
Ергономіка у дизайні виставкового стенду виконує дуже важливий функціонал. Адже дизайн відображає не лише зовнішній вигляд та естетику, він сприяє ефективності сприйняття продукту чи послуги. Наша компанія Nauka Expo приділяє особливу увагу дизайну та ергономіці виставкових стендів, зручній та ефективній організації його робочої площі.
Основні правила ефективної ергономіки виставкового стенду
Чи то ексклюзивні, чи стандартні виставкові стенди, бажано при їх виготовленні дотримуватися основних правил ергономіки. Такий підхід підвищить ефективність сприйняття експонатів, товарів та послуг, що демонструються на виставках.
Зручний та вільний вхід на простір стенду
Обов’язково слід продумати та прорахувати, чи достатньо місця для кількості відвідувачів, які очікуються на виставці. Тут йдеться не так про вільний та відкритий доступ (що також важливо), а про контрольований вхід на простір виставкового стенду.
Продумані зони для розміщення експонатів
Слід виділити достатньо площі, щоб можна було розмістити всі експонати та залишити вільне місце між ними. Важливо зони експонування розташувати так, щоб був забезпечений відкритий доступ до їх розгляду. Якщо масштаб виставки невеликий і виділена вам площа маленька, не варто намагатися показати всі експонати, краще виберіть кілька новинок або важливих продуктів. Решту продукції можна показати зацікавленим відвідувачам за допомогою відеороликів чи каталогу.
Відповідно продумані переговорні зони
Необхідно уважно розрахувати площу зон для переговорів та відстані між ними, враховуючи потреби відвідувачів та масштаби конкретного заходу. Якщо ви очікуєте, щоб потік відвідувачів був масовим, то відведені для переговорів зони не повинні налаштовувати на тривале спілкування. І навпаки, за потреби більш тривалого спілкування важливо, щоб виставковий стенд був обладнаний затишними зонами переговорів.
Наявність підсобних прихованих приміщень
Не слід забувати про важливість невидимих зон виставкових стендів. Непомітне для відвідувачів підсобне приміщення слід організувати максимально раціонально та зручно для персоналу, який працює на виставці, адже вони тут будуть проводити повний робочий день. Дизайн стенду потрібно гармонійно збалансувати на всій виставковій площі, щоб простір був комфортним та естетичним.
Елементи брендингу
При обдумуванні та складанні дизайну виставкового стенду, особливо при розміщенні елементів бренду, слід враховувати напрямок потоків відвідувачів. На головні входи виставкових павільйонів обов’язково мають дивитися ефектні елементи брендування далекого плану. На рівні очей відвідувачів слід розмістити назву та логотип бренду. Важливо, щоб потенційний покупець або клієнт відразу ж бачив і виділяв ваш бренд серед багатьох інших.
Наша компанія Nauka Expo проектуючи стандартні або ексклюзивні виставкові стенди, уважно розглядає всі дрібниці та деталі, враховує побажання замовника та цільової аудиторії. Ми прагнемо створити стенди, які будуть для відвідувачів та працюючого персоналу оптимально комфортні, гарантуємо приголомшливий економічний результат. Якщо вам потрібне універсальне і результативне рішення за лояльною вартістю, наші фахівці запропонують стенди Стандарт +, які однозначно звернуть на себе увагу і вигідно покажуть експонати, що виставляються.