Logo
Виставкові стенди від NAUKA EXPO

Тренди, що існують у дизайні виставкових стендів

Виставковий стенд – представництво компанії чи свого роду міні-офіс, що працює на створення іміджу компанії. Він розповідає про послуги, що випускаються, продукти і товари, що відображають ідеологію, фірмовий стиль та імідж компанії з найкращіх для неї сторін. Щоб бути «в тренді», слід оформляти виставкові стенди на кшталт часу, але заодно орієнтуючись на потреби цільової аудиторії, її соціальну про вікову групу. Таким чином можно досягти найкращіх результатів.

У розробці дизайну стенду важливо використовувати інноваційні та креативні складові, що допоможе не загубитися серед конкурентів та справити гарне враження на потенційних покупців. Такий підхід принесе максимум результативності від участі у виставковому заході та приверне увагу потенційних клієнтів (покупців).

Трендові варіанти дизайну виставкових стендів

Модні напрямки у виставковій сфері, як і в будь-якій іншій, змінюються щороку. Компанії, які беруть участь у тематичних виставках, намагаються бути у тренді та відповідати напрямкам моди. Стендове обладнання з кожним роком виготовляється все більш вражаючим та креативним.

Для його створення використовуються інноваційні технології, сучасні матеріали та модне дизайнерське оформлення. Завжди в тренді залишається грамотне поєднання реклами, дизайну, сучасних девайсів, технічного та інформаційного змісту. В результаті виходить красива, корисна іміджева картинка, що привертає увагу.

Найбільш актуальними на сьогодні є такі дизайнерські оформлення:

  • 3D-ефекти та оригінальні форми. Контент може подаватися плазмовими екранами, тач-скринами, голограмами та іншими системами, що проектують інформацію у 3D-форматі. Також вигідно виглядають оригінальні форми конструкції, наприклад, лінії аморфного або ламаного типу, яскраві, контрастні або світлові, великі лайтбокси.
  • Реальність віртуальна та додаткова. При використанні AR та VR-елементів створюється особлива реальність. Це дозволяє взаємодіяти з цільовою аудиторією, запропонувавши гостям корисну та захоплюючу візуальну екскурсію, яка розповість про переваги запропонованих послуг чи товарів.
  • Натуральність та еко-стиль. Тематика екології набирає все більшої популярності, тому еко-стиль актуальний як ніколи. Вітається застосування природних та натуральних матеріалів, які є екологічно безпечними. Це може бути декоративне оздоблення деревом або натуральними тканинами, використання плетених меблів, живі рослини, а також імітація різноманітних природних фактур.

Комфорт – головний тренд дизайну виставкових стендів

Дуже успішним дизайнерським прийомом в організації виставкового простору є зручність, затишок та комфорт для відвідувачів. Такий підхід допоможе відволіктися від суєти, щоб сконцентруватися на головній меті відвідин виставки. Комфортна обстановка, правильно виставлене освітлення, затишні зони для спілкування та переговорів – все це викликає довіру та привертає увагу до виставкової композиції.

Надмірна офіційність на виставках сьогодні не така актуальна. Трендом стала невимушена та дружня обстановка, орієнтування задоволення потреби цільової аудиторії. Такий підхід – це фактор довіри, привабливості та успіху. Правильне інтер’єрне освітлення, зручні меблі та декор, що створює затишок, схильні до довірчого спілкування, що в результаті визначає успішність участі у виставці.

Команда фахівців компанії NAUKA при розробці виставкових стендів завжди слідує дизайнерським трендам. У своїй професійній дизайн студії створюються ефективні бізнес-простір, втілюються в 3D проектах креативні творчі задуми. В результаті виходять стенди для успішної участі у виставках, які найкраще демонструють продукти або послуги компанії.

 

×
×
×
×
Feedback type Feedback type Feedback type Feedback type