Як вибрати розмір та тип стенду для виставки?
Виставкові стенди – це візитні картки компаній у вигляді різноманітних конструкцій, що допомагають презентувати продукцію, товари чи послуги для залучення нових клієнтів, партнерів, покупців з їх найкращіх сторін. Так як виставки бувають різні за тематиками та цілями, стенди організуються різні за типом, дизайном та розмірами, щоб вигідно виглядати на тлі презентацій конкурентів. І сьогодні цей інструмент використовується дуже активно, тому його потрібно завжди мати на увазі.
Вибираємо найкращий вигляд стенду для виставки
При виборі виду виставкового стенду слід керуватися багатьма моментами перед покупкою. Це формат і масштаб заходу, репутація та величина компанії, поставлені цілі та сума грошей, виділена для цих цілей.
З огляду на перераховані вище фактори, вибираються відповідні види стендів:
- Стандартні. Найбільш поширений тип стенду. Основою конструктиву стенду є типові алюмінієві конструкції. Відрізняються лаконічністю та простотою, застосовуються для невеликих просторів. Складаються з робочого простору, вітрини та опціонального оснащення
- Стандарт плюс. Стенд категорії Стандарт плюс поєднує елементи стандартного та ексклюзивного стенду, дозволяє організувати правильний простір для спілкування. В основі стенду лежать алюмінієві системи, які дозволяють створити стенд із різними архітектурними та дизайнерськими рішеннями.
- Ексклюзивні. Незвичайні та оригінальні за дизайном, нестандартні за формою та розміром. Такий варіант відображає імідж та фірмовий стиль компанії. Він вигідно виділяється і натомість конкурентів, привертаючи себе увагу цільової аудиторії. Ексклюзивні стенди вважаються найефективнішими для маркетингу.
Вибираємо виставковий стенд відповідних габаритів
Вибираючи стенд для виставки, насамперед важливо визначити оптимальний розмір його конструкції, щоб він виглядав вигідно та ефектно. Це дозволить уникнути складнощів та зайвих фінансових витрат. Є кілька факторів, які слід враховувати під час вибору:
- Масштаб виставкового заходу;
- Параметри виставкових приміщень
- Конкуренція та кількість учасників;
- Очікувана кількість відвідувачів;
- Репутація та величина компанії;
- Величина і чисельність експонатів.
На різних виставках організатори виділяють учасникам різні за розміром площі. Для гарного візуального сприйняття на виставковому стенді має залишатися вільний простір. Це забезпечує комфорт учасникам виставки та відвідувачам. Від величини площі, що орендується на виставці, залежить ціна участі. Тобто чим масштабнішим буде стенд, тим дорожче буде участь у заході.
Група компаній NAUKA допоможе створити стенд оптимального розміру та типу для будь-якої компанії, який забезпечує успішну та ефективну участь у заході. У ньому будуть найкращим чином продемонстровані продукти чи послуги компанії, а також відображені функціональні рішення задач та задоволення потреб потенційних клієнтів.