Головні виставкові події – тенденції розвитку
Міжнародна сфера виставкових заходів постійно розвивається та розширює свої можливості, незважаючи на складнощі, які були створені пандемією та карантинними обмеженнями. Компанія Nauka Expo, яка є інноваційним лідером галузі виставок в Україні, дотримується міжнародних тенденцій розвитку. Досвідчена команда фахівців успішно працює на українських, більшості європейських та навіть на світових виставкових заходах.
Тенденції виставкової сфери 2021 року, що визначають її розвиток
Всесвітня асоціація виставкової індустрії (UFI) спільно з іншими експертами даної галузі проаналізували та виділили п’ять основних моментів 2021 року, які визначили темп та напрямки розвитку виставкової індустрії у всьому світі на півтора роки. Кай Хаттендорф, який є генеральним директором UFI, аналізує дані події в офіційному блогу UFI.
Поступове зниження пандемічної загрози
Будь-які складнощі з часом минають, пандемія теж рано чи пізно закінчиться. Поступово карантинні обмеження стають м’якшими, та й виставкова промисловість під них підлаштовується. Бізнес відновлює свою роботу, повертаючись до звичайного режиму. Торгові та виставкові майданчики, території для зустрічей та заходів, які організовує сфера виставок, виконують важливу роль у відновленні світової економіки. Уряди більшої кількості країн надають свою підтримку виставковій галузі. Наприклад, у Німеччині виставки відокремлюються від масових заходів, їхнє відвідування вважається важливим заходом. В Австралії для галузі існує державне фінансування, в Сінгапурі держава сприяє відродженню сфери ділових подій.
Відновлення та зростання виставкової індустрії
2020 року у зв’язку з пандемією міжнародна галузь виставок по офіційному оцінюванню втратила 70% доходу. Починаючи з 2021 року промисловість стала відновлюватися, за прогнозами її зростання продовжиться наступні кілька років. Одні бізнеси швидко виходять із кризи, іншим потрібно більше часу та зусиль. Але за офіційними дослідженнями та досвідом Китаю, різнопланові компанії прагнуть повернутися на виставкові майданчики. Існуючі складнощі та обмеження логістики впливають на те, що першочергово відновлюються виставки регіонального та національного масштабу. Товарні знаки та товари подорожують простіше, ніж відвідувачі та цільова аудиторія. Виставки глобального масштабу проходять період глокалізації, який є пристосуванням до локальних умов. Успішно проводяться виставкові заходи у безпечному режимі, коли дотримуються встановлених санітарно-епідеміологічних норм.
Відновлення торгівлі на виставкових заходах
У 2021 році розпочалося відновлення торгівлі та торгових заходів на виставках. Це пожвавлення триватиме наступні рік чи півтора. Під ним маються на увазі реальні зустрічі та «живі» бесіди продавців з потенційними покупцями, повернення до офлайн подій та заходів після онлайн-формату їх проведення. Компанії поступово перезапускають та відновлюють свої ділові відносини з клієнтами чи покупцями, які протягом тривалого часу існували завдяки цифровим технологіям та віртуальним подіям. Ділові події залишаються актуальним та найефективнішим інструментом збуту для середнього та малого бізнесу. Відповідно поступово розширюються масштаби виставок та збільшуються їх бюджети.
Цифрові технології та події
У 2021 році найбільш обговорюваною та актуальною була тема «гібридизації» – проведення змішаних онлайн та реальних виставок. Ця тема залишається актуальною і дуже обговорюваною, вона розвивається, стає більш ґрунтовною та конкретною. Цифрові технології та онлайн події сприяли тому, що виставкова індустрія залишилася на плаву. Організаторам виставок довелося пройти нелегкий шлях швидкісного навчання, щоб можна було проводити «віртуальні виставки». Згодом такого формату подій слід уникати. Можливе використання формату гібридної виставки, який у кращому разі допоможе розширити цільову аудиторію завдяки створенню цілорічних ринків. Але для реалізації цього потенціалу слід пройти певний шлях розвитку.
Досягнення поставленої мети
Незважаючи на те, що виставкова індустрія зазнала збитків через пандемію і багато талановитих організаторів залишилися без роботи, поставлені цілі незабаром будуть досягнуті. Корпорації та великі компанії вже шукають професійних організаторів виставкових заходів, починають їх наймати на роботу та відновлюють свою основну діяльність. Дуже непросто підтримувати ділові зв’язки та відносини, коли світ довкола змінився. Міжнародні галузі, такі як Exhibition Think Tank Club, стали важливою платформою для виставкової галузі. В результаті все більше компаній, малий та середній бізнес братимуть участь у виставкових заходах.
Для міжнародної виставкової індустрії 2021 року став непростим і незвичайним. Були понесені втрати, але водночас ряд подій відкрило нові можливості розвитку та процвітання цієї галузі. Наша компанія Nauka Expo скористається цими можливостями максимально.